Obsahové změny ve vyučování Velmi důležité místo ve výuce zaujaly předměty jako dějepis, zeměpis, vlastivěda a dějiny literatury. Tyto předměty byly též nazývány předměty utvářejícími názor. Na konci roku 1941, vzhledem k tomu, že bylo zjištěno, že „učitelé českých škol všech druhů, kteří vyučují předmětům utvářejících názor, neposkytují ve své většině postačující jistoty, že svým vyučováním vychovávají žáky otevřeně k říšské myšlence…“ [1]), bylo vydáno několik oběžníků, které upravovaly výuku těchto předmětů. Čeština Němčina Dějepis Zeměpis Náboženství Občanská nauka [1] Státní okresní archiv Litoměřice se sídlem v Lovosicích, fond Gymnázium Roudnice nad Labem, k. 18, oběžník ve věci vyučování předmětům utvářejícím názor.
Obsahové změny ve vyučování Velmi důležité místo ve výuce zaujaly předměty jako dějepis, zeměpis, vlastivěda a dějiny literatury. Tyto předměty byly též nazývány předměty utvářejícími názor. Na konci roku 1941, vzhledem k tomu, že bylo zjištěno, že „učitelé českých škol všech druhů, kteří vyučují předmětům utvářejících názor, neposkytují ve své většině postačující jistoty, že svým vyučováním vychovávají žáky otevřeně k říšské myšlence…“ [1]), bylo vydáno několik oběžníků, které upravovaly výuku těchto předmětů. Čeština Němčina Dějepis Zeměpis Náboženství Občanská nauka [1] Státní okresní archiv Litoměřice se sídlem v Lovosicích, fond Gymnázium Roudnice nad Labem, k. 18, oběžník ve věci vyučování předmětům utvářejícím názor.